top of page


Luxury Brands in the Technological Age: Between Status, Self-Compensation, and a Shift in Consciousness
The world is changing at a dizzying pace, and these changes affect every aspect of our lives, including our perception of luxury and...


מותגי יוקרה בעידן הטכנולוגי: בין סטטוס, פיצוי עצמי ושינוי תודעתי
העולם משתנה בקצב מסחרחר, והשינויים הללו משפיעים על כל aspect בחיינו, לרבות תפיסת היוקרה והצריכה. בעוד שבעבר יוקרה נתפסה כמושג השמור...


ירחון איגוד התכשיטנים, ינואר 2025
חברים יקרים, סיימנו את ינואר עם הרבה תקוות לקראת חזרה לחיים נורמליים או חצי נורמליים. זה נראה ששוב שמנו פלסטר על הבעיה, אבל זה לא המקום...
bottom of page