top of page

תכשיטי יהלום

  • תמונת הסופר/ת: Gadi Gertel
    Gadi Gertel
  • 24 באוק׳ 2015
  • זמן קריאה 1 דקות

מה צפוי להיות הלהיט של עונת חג המולד וראש השנה האזרחית ? דה בירס Forevermark ורשתות החנויות של Signet משלבים מאמצים לקמפיין פרסומי עתיר משאבים לטבעת שני יהלומים . Signet היא רשת החנויות הגדולה בעולם בעלת המותגים Kay, Zales, Jared בארה”ב, קנדה, ואנגליה. קונספט התכשיט הוא טבעת שתי אבנים בגודל ואיכות זהים המסמלים אהבה וחברות. החידוש הוא יותר בקונספט פחות בעיצוב. הגברים, שהם הקונים העיקריים מצפים לדבר מה פשוט ומובן: “את חברתי הטובה ואהבתי האמיתית…” כך עולה מסקרים שנערכו בקרב מדגם צרכנים בארה”ב.

 
 
 

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating

תודה שהצטרפת! :)

© 2025  GERTEL

שיווק, משבר כלכלי ,יעוץ עסקי שיווקי, פרסום דיגיטלי, אסטרטגיות שיווק, ניהול קמפיינים, מכירות אונליין

bottom of page